Chippewa & me

...dva pustolovna Strijelca...
 Pusti Lobor                                                                                           Bijele Stijene

CHIPPEWA ...
... wuf – wuf – wuf ...
Chippewa s 2 mjeseca

Chippewa (ili Chippie od milja) je ženkica Graničarskog kolija (Border collie), sada već dama u godinama (oštenjena je 05. prosinca 2002.) no i dalje vrlo zaigrana, prpošna i nadasve proždrljiva iako malo slabija s kondicijom (no u zadnje vrijeme radimo i na tome). Za razliku od gotovo svih bordera u Hrvatskoj, koji su radni i većinom kratkodlaki primjerci, Chippewa je dugodlaki, izložbeni tip čiji preci potječu iz Australije. Odradila je ona svoje izložbe također vrlo davno i nakon što je osvojila gotovo sve što se osvojiti dalo (Jr. Ch., Hr. Ch., Medditerranean Ch., Jr. Club Ch., više puta prvak pasmine itd...), pustili smo ju da uživa u zasluženoj (izložbenoj) mirovini. Sada svoje dane provodi najviše s tatom pa ova dva penzionera krate vrijeme lunjajući po Jarunu. Kad ne radim, iliti kad nisam na terenu, i kad vrijeme to dopušta, Chippewa i ja lunjamo Sljemenom, a ponekad se zaputimo i u udaljenije krajeve u potrazi za novim pustolovinama.

Chippewa na Zelingradu, 2008.
*nažalost, od srpnja 2014. Chippewa više nije s nama i užasno nam nedostaje  😭😭😭

* u siječnju 2016. smo udomili Dona, mješanca vjerojatno graničarskog kolija i nečega.

LITTLE ME ...
... all I ask is a tall ship and a star to steer her by ...
otok Šipan

Uvijek “volim” kad moram nešto napisati o sebi. Mogu to ispričati, ali pisanje mi baš i nije po volji. Dakle, diplomirala sam arheologiju na zagrebačkom Filozofskom Fakultetu i nakon raznih radnih iskustava sam odlučila da ću raditi sama za sebe. I tako sam radila na terenima okolo sve do rujna 2012. kad sam bila prisiljena zbog "standardnih hrvatskih problema" (čitaj neplaćanja) morala zatvoriti svoj obrt. Tada sam počela raditi u turističkoj agenciji kojoj sam ostala do siječnja 2016. U svibnju 2017. sam se zaposlila u tvrtki koja se bavi automatskom regulacijom i tehničkom zaštitom i u njoj sam "evoluirala" od office manager-a do crtača elektrokomandnih ormara (Eplan, AutoCAD, CorelDRAW....). Koliko mi nedostaju cjelodnevni boravci na otvorenom, ne mogu opisati. Konstantni rad u uredu je nešto što se nikako ne slaže s mojim karakterom i afinitetima iako moram priznati da je ovo crtanje do sad najbolji (najzanimljiviji) uredski posao jer sam usput i puno toga naučila o elektrotehnici. A i nije toliko monotono. I praktički nema papirologije. 😁Sve u svemu, čudni su putevi "trbuhom za kruhom" - preko arheologije do elektrotehnike - pa nije čudo da svi zinu kad vide/čuju što radim, a što sam po struci. 😂
Al i dalje stoji ono da je, za nekoga tko je cijeli život više vremena provodio vani nego unutra, to ogromna promjena na koju se jako, jako teško naviknuti. Bar meni koja živim za otvorene prostore.... Mislim, i faks sam odabrala takav da ne moram boravit u uredu već vani, na terenu (uz to što me zaista i zanimala arheologija, naravno, hahaha 😃). Bar dio godine. No što je, tu je. Za sad....
U to kratko slobodno vrijeme (vikend + godišnji), bavim se planinarenjem, obilaskom arheoloških i drugih lokaliteta, biciklizmom (od 2014. kad sam napokon kupila novi bike)... Uz to istražujem literaturu (vezano za arheologiju i povijest), čitam knjige, gledam TV (ispravak, filmove/serije na laptopu), ponekad odem u kino, a u sezoni i u kazalište. Eh da, i posebno volim kuhati i peći kolače te isprobavati recepte iz raznih dijelova svijeta ili kreirati nešto svoje. Takvo putovanje svijetom putem tanjura mi je posebno zanimljivo, kad već ne mogu putovati zapravo. 😊
I na kraju balade - volim spavati. Kad uhvatim vremena za to (no nažalost i toga je sve manje).  😉

Između svog tog uredskog posla, ipak ima i nečeg zanimljivog - dvije prijateljice/kolegice i ja smo u srpnju 2016. osnovale udrugu Arx Novum kako bi pokušale pridonijeti boljem poznavanju i prezentaciji kulturne i prirodne baštine. Više o nama, udruzi i projektima kojima se bavimo možete pročitati na stranici udruge ili nas možete pratiti na Face-u

Medvednica - Velika Peč                                                                          vrh Veliki Risnjak

Volim aute (s naglaskom na prave terence i oldtimere), brodove (drvene jedrenjake) i avione (male, sportske). Volim SF (Star Trek, Star Wars, The X-Files…) i zanima me astronomija. Trenutno najviše pratim japanske i korejske serije uz učenje japanskog jezika (vrlo sporo zbog nedostatka vremena - isti razlog je i za sve rjeđe postove). Nekad luda za nogometom, danas malo (puno) zahrđala. Volim životinje, ali nisam ljubitelj buba i pauka (leptiri, bubamare i ostale slatke bubice isključene). Ne bojim se ni miševa, ni štakora ni zmija (što mi se mnogi čude jer valjda misle da je normalno da se ženska osoba boji svega navedenog...).
I na kraju skoro zaboravih napomenuti da više od svega volim putovati. Kad bih dobila na lotu (jackpot naravno, nešto manje od toga ne bi bilo dovoljno ni za račune poplaćat :-( ), vjerojatno bih veći dio potrošila upravo na putovanje oko svijeta. Uzduž i poprijeko :-)
Eto, od svega pomalo...

otok Hvar - Purkin kuk                                                      otok Lastovo - brdo Hum

Inače ne vjerujem u gluposti poput horoskopa, ali jednom davno (tamo još u srednjoj školi) kupih neku malu knjižicu o Strijelcu i čitajući je, činilo mi se da su većinom mene opisivali. Pa evo par zgodnih citata koji se definitivno mogu primijeniti na moju malenkost:

Strijelac općenito
  • voli slobodu i ne trpi nikakve prisile
  • privlače ga neobične i egzotične stvari, pridaje veliki značaj intelektu nastojeći obogatiti svoj duh i kulturu
  • razuman je i logičan (ponekad bih zaista voljela biti Vulkanac !!!!!) 😉
  • voli putovati i za njega je život zabava i razonoda – voli promjene i putovanja
  • odgovaraju mu poslovi koji omogućavaju mnogo kretanja – zbog nemirnog duha i temperamenta nije baš prikladan za rad u kancelariji (definitivno: isprobano i dokazano - rad u kancelariji gdje čovjek ne može niti za pauzu protegnut noge (jer je nema) nije za mene. Dinamičan uredski posao koji obuhvaća i izlaske iz ureda, na teren ili slično, je ok, ali totalno sjedilački - ubija psihu i ruši moral samo tako 😞 )
  • voli živjeti na visokoj nozi (Money, Money, Money…) 😁
  • nemirnog je duha, vječno u potrazi za nečim novim
Žene Strijelci
  • mnoge bi rado položile pilotski ispit kad bi imale vremena, novac i avion (e to ću definitivno napravit pa makar štedjela do penzije!!!! I još bih nadodala dozvola za voditelja brodice kategorije B sigurno upada u nekom trenutku, a ak bude sreće i pameti i vremena i para, rado bih i za kategoriju C položila 😄 )
  • vole opasnost
  • daju prednost kozmetičkim preparatima u obliku raspršivača jer sve mora ići brzo
  • ne dobije li odmah željeno (u trgovini), sjeda u automobil i odjuri; negdje će se već naći stvari koje su joj potrebne; zato se ne čudi kad mora prijeći nekoliko kilometara da bi dobila željeno (kad se sjetim koju sam kilometražu napravila, prije dosta godina, tražeći kokosovo mlijeko u limenci!!!!!!)
  • rado boravi na svježem zraku, dakle u prirodi
  • vole putovanja i ništa ih ne drži na mjestu gdje nije moguće kretanje ili je samo teško moguće (drži me samo "turska sila" i gola egzistencija, no pitanje je do kad ću izdržat  i puknut na kraju....)
  • za poklon je idealna razna sportska oprema, organiziranje avanturističkih putovanja (ja bih nadodala: bilo kakvih izleta bilo gdje), smiješni pokloni ili pokloni za njihove kućne ljubimce te mnoge druge stvari koje su u svezi s putovanjem i kretanjem

… eto, definitivno kao da je netko mene opisivao, pa ne trebam ništa više reći …
i za kraj još par slikica: ...

Chippewa na snijegu i u sniježnoj utvrdi :-)

burg Vrbovec                                                                                          burg Tuščak

Bijele stijene                                                                                 Turanj Svetojanski

Lokvarsko jezero                                                                           Žumberak-Slapnica
i još malo... ;-)

Medvednica: Kozelin i Velika Peč

izložbeni dani 2004 (CAC Vinkovci i 2xCACIB Zadar - 2xprvak pasmine :-)) )

LAST UPDATE: Siječanj 2019.